סובב אופיר ה - 10

17/05/2019

מסלול משפחתי - 5 ק"מ

למפת המסלול וקובץ ניווט >>
תיאור המסלול: מסלול ה- 5 ק"מ הוא מסלול על דרכים רחבות וטובות - אספלט ודרך לבנה המתאים לרוכבים מתחילים לילדים שיודעים לדווש ללא גלגלי עזר ולמשפחות.
המסלול עם כיוון השעון.
המסלול יוצא ממרכז מושב רמת צבי מבית העם מערבה לשער האחורי של הרחבת הישוב עובר את השער לנופי גבעת המורה שדות ירוקים ותכול שמיים, מטעי שקדים הרבה טבע ומרחבים.
מתחבר צפונה לדרך הלבנה, פונה מזרחה על הדרך הלבנה וממשיך לאורכה כשלאורכו בור התחמיץ של המושב. בסיום הצלע הצפונית פונים שוב ימינה לעלייה קטנה המחזירה אותנו למושב רמת צבי שם נפנה שוב ימינה עד החזרה בתוך המושב לבית העם
מסלול אפשרי וכיפי לכולם.

מסלול עממי-משפחתי - 15 ק"מ
למפת המסלול וקובץ ניווט >>
תיאור המסלול: המסלול המשפחתי יוצא מרמת צבי צפונה ופונה ימינה לכיוון מולדת, בין מטעי מושב רמת צבי
בהמשך נחצה את כביש הגישה לכפר טייבה ונרכוב על בסיס נחל יששכר כרכיבה קצרה וממנה נקיף את מושב מולדת ממזרח, נעלה את דרך העפר המובילה לחלקו המזרחי של המושב ונרד מצידו המזרחי לבסיס נחל צבאים..
במעבר הנחל נתחיל לטפס לכיוון מצפה יוס ודוד בבית השיטה - מצפור יפהפה אשר יושיב אותנו על דרך הנוף של רמות יששכר ע"ש עובד דרור (אשר היה מנהל רשות הניקוז ירדן דרומי). הדרך הנוחה תוביל אותנו בבטחה ובכיף חזרה היישר לפתח מושב רמת צבי שם בזהירות נחצה את הכביש בכניסה למושב ולנק' ההתחלה.
אורך המסלול כ 15 ק"מ ובעל 170 מ' טיפוס מצטבר.

מסלול בינוני 35 ק"מ
למפת המסלול וקובץ ניווט >>
תיאור המסלול: יוצאים מרמת צבי מהיציאה הראשית, חוצים את הכביש ועולים על דרך נוףרמות יששכר לכיוון מזרח, רוכבים על הדרך מזרחה, עוברים את מצפה יוס וממשיכים עד לפניה (ירידה) לכיוון נחל יששכר (סמ"ש שחור), בסוף הירידה פונים ימינה ויורדים לתוך נחל יששכר לכיוון מערב עד לצומת שבילים צמוד לעין יובלה. משם מתחילה עליה ארוכה על דרכים חקלאיות לכיוון כוכב הירדן, בשיא העליה בנקודת התצפית תהיה נקודת מים. משם ממשיכים על דרך הכורכר לכיוון הכניסה לגן הלאומי כוכב הירדן, במפגש עם הכביש פונים שמאלה על הסימון של "שביל עמק המעיינות" ורוכבים במגמת ירידה לכיוון מערב כק"מ וחצי עד לפניה ימינה (לשים לב לא לרכב מהר מידי ולפספס את הפניה). יורדים בזהירות ומתחברים לדרך עפר עליה נפנה שמאלה (מערבה) ונמשיך עד לקבר שיח. נעבור את קבר השיח מימין ונפנה ימינה על הדרך המפרידה בין שטחי המרעה לשטחים המעובדים, נמשיך עם הדרך הזאת עד שנגיע לדרך הכורכר הראשית המחברת את גזית עם טיבה, נעלה על הדרך לכיוון צפון (ימינה) עוד כ 500 מטר במגמת עליה ואז נפנה שמאלה. נקודה זו היא נקודת הפיצול בין המסלול הארוך שממשיך ישר לבין המסלול הבינוני שפונה שמאלה. לאחר הפניה שמאלה נמשיך על דרך חקלאית שעוברת על שליש הגובה של גבעת גזית לכיוון מערב, נמשיך עליה כק"מ ואז נפנה שמאלה לאורך הערוץ במגמת ירידה לכיוון דרום (שמאל) נמשיך עם הערוץ.

מסלול 50 ק"מ
תיאור המסלול: יוצאים מרמת צבי מהיציאה הראשית, חוצים את הכביש ועולים על דרך נוףרמות יששכר לכיוון מזרח, רוכבים על הדרך מזרחה, עוברים את מצפה יוס וממשיכים עד לפניה (ירידה) לכיוון נחל יששכר (סמ"ש שחור). בסוף הירידה פונים ימינה ויורדים לתוך נחל יששכר לכיוון מערב עד לצומת שבילים צמוד לעין יובלה, משם מתחילה עליה ארוכה על דרכים חקלאיות לכיוון כוכב הירדן, בשיא העליה בנקודת התצפית תהיה נקודת מים. משם ממשיכים על דרך הכורכר לכיוון הכניסה לגן הלאומי כוכב הירדן. במפגש עם הכביש פונים שמאלה על הסימון של "שביל עמק המעיינות" ורוכבים במגמת ירידה לכיוון מערב כק"מ וחצי עד לפניה ימינה (לשים לב לא לרכב מהר מידי ולפספס את הפניה). יורדים בזהירות ומתחברים לדרך עפר עליה נפנה שמאלה (מערבה) ונמשיך עד לקבר שיח, נעבור את קבר השיח מימין ונפנה ימינה על הדרך המפרידה בין שטחי המרעה לשטחים המעובדים, נמשיך עם הדרך הזאת עד שנגיע לדרך הכורכר הראשית המחברת את גזית עם טיבה. נעלה על הדרך לכיוון צפון (ימינה) עוד כ 500 מטר במגמת עליה ואז נפנה שמאלה. נקודה זו היא נקודת הפיצול בין המסלול הארוך שממשיך ישר לבין המסלול הבינוני שפונה שמאלה.
נמשיך ישר עוד מספר מאות מטרים ונפנה ימינה במגמת ירידה עד לשער האחורי של קיבוץ גזית. נכנס דרך הקיבוץ עד ליציאה לכיוון נחל תבור, נמשיך לכיוון נחל תבור, בפיצול אחרי כ 800 מטר נפנה שמאלה לסימון שבילים אדום, חשוב: לא להתבלבל ולהמשיך ישר על הסמ"ש השחור!! נרד בזהירות על הדרך עד להגעה לנחל. נחצה את נחל תבור ונמשיך על בסיס שביל חוצה ישראל עד לחניון מעלה קיש שם תהיה נקודת המים. מחניון מעלה קיש ממשיכים לאורך נחל תבור בהתחלה מצידו השמאלי ובהמשך מצידו הימני על בסיס שביל רכיבה מסודר וסלול (כורכר ואספלט) כ 100 מטר לפני חציה של כביש 65 נפנה ומינה ונתחיל לטפס על דרכים חקלאיות לכיוון עין דור הישנה (חירבת צפצפות). משם לכיון מזרח נטפס לכיוון טמרה, ליד נקודת האשפה בכניסה המזרחית לכפר נפנה ימינה (דרומה) במגמת ירידה ארוכה עד לדרך הכורכר המקיפה את רמת צבי מצפון, נתחבר אליה וניכנס למושב עד למרכזו לסיום הרכיבה.

שםתאורתאריך ושעהגילאיםלוח זמנים ומחירים
מסלול אתגרי​​ ארוך 50Kמגיל 16 ומעלה, מיועד לרוכבים מנוסים, מיטיבי דיווש ובעלי כושר גופני ורמת טכניקה טובה מאד.17/05/2019 07:00 16
75.00 ₪
מסלול אתגרי​​ 35Kמגיל 14 ומעלה, מיועד לרוכבים מנוסים, מיטיבי דיווש ובעלי כושר גופני ורמת טכניקה טובה מאד17/05/2019 07:00 14
מסלול בינוני 15Kלבעלי נסיון בסיסי ברכיבת שטח17/05/2019 08:00 0
מסלול קצר עממי/משפחתי עד 5K 17/05/2019 08:30 0
75.00 ₪
רכבת-ניצחת - 15K תחרותי לרוכבות האיגוד הרישום פתוח לרוכבות איגוד האופנים בקטגוריית רכבת - ניצחת.17/05/2019 08:00 0
רגילה
50.00 ₪
רכבת-ניצחת - 35K תחרותי לרוכבות האיגוד הרישום פתוח לרוכבות איגוד האופנים בקטגוריית רכבת - ניצחת. 17/05/2019 07:00 0
רגילה
50.00 ₪
טורניר סייקלוקרוס (לחברי איגוד בלבד הרשומים לאחד המסלולים)מסלול קצר עם מכשולים, ההרשמה היא רק למי שנרשם לאחד המסלולים, חברי איגוד בלבד 17/05/2019 09:30 0